BRUKERUNDERSØKELSER.
Fom. 2016 er brukerundersøkelsen utført i regi av Utdanningsdirektoratet.
Skalaen går fra 1-5, der 1 er dårligst og 5 er best. 2016 - Generell tilfredshet Symrahagen: 4,6 Mariannes hus: 4,9 Oslo Gjennomsnitt: 4,5 Fra 2013 har Oslo kommune foretatt brukerundersøkelser blant private og kommunale barnehager. Ulike kriterier er målt og detaljer rundt dette kan dere få ved henvendelse til Torhild her. Skalaen går fra 1-6, der 1 er dårligst og 6 er best. 2015 - Generell tilfredshet Symrahagen: 5,43 Mariannes hus: 5,76 Oslo Gjennomsnitt: 5,19 2014 - Generell tilfredshet Symrahagen: 5.97 Mariannes hus: 5,87 Oslo Gjennomsnitt: 5,12 2013 - Generell tilfredshet Symrahagen: 5,54 Mariannes hus: 5,71 Oslo Gjennomsnitt: 5,13 |
![]() Vi har bred erfaring med ulike barnehagetilbud, og dette må være av landets beste – og tryggeste. Veldig kompetent personale, trygge og stabile rammer og tydelige rutiner gjorde barnehagestarten enkel og trygg for mitt barn. Bemanningen er veldig god og stabil og vi følges opp veldig bra på daglig basis. Oppleves som trygt og lett å levere barnet. Vi er veldig godt fornøyde med barnehagen. Vi ser at sønnen vår blir glad når han ser de ansatte og barna når vi leverer ham om morgenen. Barnet vårt opplever en hverdag der de samme ansatte er tilstede for barna og en lite gruppe barn er sammen. Det er store deler av nøkkelen til barnets gode hverdag. Ikke minst tydelig og varme voksenpersoner. Veldig trygt, godt og stabilt miljø og bemanning med kompetente og engasjerte ansatte gjør at trivselen og tryggheten er stor. |
Symrahagen as ı Solveien 24 B ı 1177 Oslo
mob: 905 50 844 ı E-post Mariannes´ Hus mob: 473 48 099 ı Symrahagen mob: 921 35 232 Utviklet av Henrik Skarland as |